maandag, februari 07, 2005

Fut

Z E L D Z A A M uitgerust voel ik me na afgelopen weekend. Geen DJdraai-avonden, geen verjaardagen, geen ziektes, wel twee keer vroeg op, geen bacchanalen: Begtje was voor het eerst sinds lange tijd zowel vrij- als zater- als zondagavond thuis!
Helftje gevoetbald, recensietje geschreven, beetje klungelen met trekveren en dito-schakelaars: de rest van de tijd was voor de kinderkes en voor mijn lief!
Het is een rariteit, dat geef ik toe, maar ik heb ervan genoten.
Voldoende fut voor een zaalvoetbalwedstrijdje vanavond, een werkweek zonder Outlook, een verjaardagje later in de week! kom maar op!

Geen opmerkingen:

Los delincuentes (aka The Delinquents) - Rodrigo Moreno

Los Delincuentes op IMDb (6,7)   Los Delincuentes op Moviemeter (2,82) Première-avond gisteren, ik ging er eens de volle 3 uur voor zitten. ...