woensdag, juni 22, 2005

Dat is nou de kracht van de Postbank!

Reeds 4 dagen na het blokkeren van mijn oude pas kreeg ik mijn nieuwe. Vier dagen heeft de Postbank dus rente staan trekken van mijn niet opgenomen gelden.
Dat is nou de kracht van de Postbank, daar lopen ze lekker op binnen.

Kat nog een emailtje gestuurd naar klantenservice van de Postbank. Krijg een reactie van mevrouw "hoofd e-commerce en emailing" van de Postbank. In wollige taal is ze me aan het uitleggen wát de postbank allemaal precies doet!
Ach mevrouw hoofd e-commerce, dat was me allemaal al duidelijk. Wat mijn klacht betreft: ik wilde juist weten waaróm u dat doet. En dat legt u niet uit, daar draait u omheen.
Dat is nou mijn klacht van de Postbank: je suf adverteren over je zogenaamde service, terwijl het enige wat je doet het uitmelken van je klant is door het hem zo te laten duizelen met alle regeltjes dat ie klakkeloos formulieren invult, passen bestelt, reisverzekert en weet ik wat voor zaken waar je als Postbank genadeloos van binnen loopt.

Ik heb aan weinig mensen van origine een hekel, maar banken en verzekeraars horen wat mij betreft absoluut tot het schuim der aarde! Brááááák..

Geen opmerkingen:

There's always hope - Tim Lewiston

There's always hope op IMDb (5,0)   There's always hope op Moviemeter (1,88) Gewoon een zoetsappig filmpje, maar dat kon deze kijker...