donderdag, juni 30, 2005

Zomer

Lekker man, deze Bildtse wisselingen.
Gisteravond lekker in het park gevoetbald met de vriendjes. Fokking warm, daar onder de bomen. Zweet parelde allen tappelings langs rug en slapen. Lekker wel, halflitertje water/halflitertje bier na afloop en ik voelde me wel weer tmannetje (zelfs geen spierpijn hedenmorgen)

Toen ik vanmorgen opstond en de terugkerende campingactiviteiten (a shit and a shave, that is) zo ongeveer letterlijk achter de rug had, merkte ik op dat er iets veranderd was. Twas een stuk frisser, letterlijk, dan gisteren.
Het had geregend (en hoe, heel Gorkum één openluchtzwembad), de drukkende warmte is voor even verdreven.
Profiteer: loop vanmiddag een rondje in uw pauze, fiets vanavond een stukje want de klimaatsverandering zal de verzengende zon spoedig doen terugkeren!!

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...