dinsdag, december 05, 2006

Opvrolijken

Potsienokkie, ik word weer helemaal vrolijk hier. Ik heb een zelfgemaakte compilatie opstaan van DE band van de jaren 80, de pappa's van de britpop.
Alle toenmalige maxisingles van The Smiths heb ik ooit overgezet van lp naar cd en dat huppelt me nu toch door mijn boxjes heen.
Nog steeds onovertroffen is de heerlijke correlatie tussen de vrolijke huppeldeuntjes van gitarist Johnny Marr en de fijnhumeurige poezie van sombermanszanger Morrissey.

Mijn dag is goed!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind ze wel goed, maar ik moet niet teveel achter elkaar horen.

begt zei

vaker gehoorde klacht. iets wat ik heb met metalbandjes, dat vind ik veel te gauw eenvormig.
maar icm the smiths heb ik het eerder gehoord. Vandaag nog!!

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...