donderdag, december 14, 2006

Red light district

Ja, het station ja! Ik bedoel inderdaad niet mijn werkwijk, ik bedoel de zone rondom het station waar des morgens de honderden fietsen worden geparkeerd.
De noviteit van het eeuwig brandende rode achterlicht is voor veel fietsers een gedrocht. That is, als ik zie hoeveel mensen hun lampje rustig laten branden terwijl ze overduidelijk na het stallen van hun ros vertrokken zijn met bus of trein.
Langs de hekken vormt zich een lampjeslint, dat in Den Ilp in deze dagen niet zou misstaan, als het niet zo opzichtig anders gekleurd was.

Ik heb er nu een persoonlijke opdracht van gemaakt die lampjes uit te klikken als ik erlangs loop: kleine verrassing bij terugkomst van de reiziger! geen lege batterij, geen boete van de blauwgepakte bonnenjagers!

En ja lief, ook jouw lampje zet ik volgende keer gewoon weer uit.

Geen opmerkingen:

Los delincuentes (aka The Delinquents) - Rodrigo Moreno

Los Delincuentes op IMDb (6,7)   Los Delincuentes op Moviemeter (2,82) Première-avond gisteren, ik ging er eens de volle 3 uur voor zitten. ...