zondag, januari 07, 2007

Afblijven!!

Zag zojuist in mijn geliefde filmhuis een van de allerbeste jeugdfilms die ik ooit heb ondergaan: AFBLIJVEN!!
De verfilming van een van de Carry Slee boeken is boeiend, spectaculair en in ieder geval leerzaam! Hiphop, drugsgebruik, relatieproblemen: alles zit er in om jongeren te boeien.
Mijn jongste twee dochters zetten hem per direct op de nummer 1 van hun mooiste films.
En ik: ik zat er helemaal in, beken zelfs een traantje te hebben weggepinkt.

Must see voor elke ouder met kinderen die richting de uitgaansleeftijd lopen...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

U zit midden in uw huilperiode, zoveel is mij wel duidelijk.

begt zei

das al een tijdje gaande hoor, ik word zelfs benéden en bemind omdat ik een huilman ben (tip dus!)
daar kicken ze op man, de ...nee dat zeg ik niet.
feit is wel dat ik inderdaad vaker last heb van ruime sentimenten, das niet per sé iets van deze -gelukkige- periode.

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...