vrijdag, januari 26, 2007

Say hello, wave goodbye

Gossie, half twee nu en ik ben net een uurtje terug van een - in mijn optiek- weergaloze afscheidsborrel. Naast de meer dan toevallige schouderklop van Job Cohen, de echte, zit ik nu mijn geschenkenverzameling uit te pakken en k ben ontroerd.
flessen wijn: fijn. dvd's: mooi!
maar wat echt prachtig is, is natuurlijk de ingelijste, persoonlijke Voetbal International-cover; vooral het header-artikel is prachtig
( VAN GAAL: LAAN NAAR ALKMAAR!!)
Wat me hoe dan ook het meeste roert is de cd-compilatie die ik van collega's kreeg: van autmatisering tot marketing tot callcenter leverden allerlei mede-medewerkers een nummer in waarvan ze vonden dat ze daarbij aan Begt moesten denken!
Dat varieert van "Exit Music" van Radio Head tot "The winner takes it all"van Abba, van "Kamikaze"van PJ Harvey tot "Rebellion"van Arcade Fire .
En elk nummmerke met zn eigen motivatie, ik heb t net in tranen zitten lezen...

Ik heb t nog niet zo slecht gedaan daar...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat blijkt achteraf altijd zo. En hoe muziek zo treffend kan zijn.

Anoniem zei

aanwezig, energie, grote mond, sociaal, begaan, klein hartje. in je nieuwe job zal het niet anders gaan. de 45 ben je gepasseerd dus tranen mogen rollen,let it be, pluk de dag en leef, geniet van lief en meiden. tja wat kan ik nog meer zeggen?
mijn identiteit prijsgeven?

begt zei

nou, anonymous, ik heb wel een vermoeden hoor. het zou zomaar eens met de voormalige pijnboomstraat te maken kunnen hebben...

Los delincuentes (aka The Delinquents) - Rodrigo Moreno

Los Delincuentes op IMDb (6,7)   Los Delincuentes op Moviemeter (2,82) Première-avond gisteren, ik ging er eens de volle 3 uur voor zitten. ...