dinsdag, september 04, 2007

Dizrythmia

Niet alleen een mooie plaat van kappersband Split Enz, ook een term voor het ontheemde gevoel waar ik thans eventjes mee kamp.

de nieuwe baan, de nasleep van de vorige, de drukte van de voorbereidingen van het filmfestival, het nieuwe sportseizoen, voorbereiding van een huwelijksreis en nasleep van de voorjaarsverbouwingen: allemaal factoren die meespelen in het gevoel dat ik mijn meesterschap over de tijd kwijt ben. Niet voor niks blog ik er al twee dagen achtereen over.
Ben nu al aan het plannen wat ik ná de drukke dag bij thuiskomst éérst ga doen, zodat ik in de latere vooravond (bent u er nog?) nog even kan sporten dan wel sauna'en.
En dan moet hier de dag nog beginnen!

Luctor, Luctor et nog s Luctor!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

fout, fout, fout, gooi over boord die verdomde planning, je rent jezelf voorbij, niet goed voor jou, niet goed voor je lief. dat saunamoment is goed, echter daar moet je een middag en een avond vooruit trekken. pas de volgende dag maak je een potje met briefjes en trek er daar één van uit, uitvoeren en daarna easy, relax. geniet met het vullen van je cd databank. misschien de volgende dag tijd maken voor het volgende briefje, enz.

begt zei

weet ik weet ik, anoniemeling.
maar ja, dat festival moet af en daar is slechts beperkte tijd voor.
daarom kies ik een paar weken voor de combi: wat nuttige dingen doen, maar ook wat ontspannen dingen...

en dan komt sauna'en en muziekdraaien vanzelluf!!

FROMMEL zei

relax man!!! rustig ademhalen.

begt zei

heb ik gedaan. eerst gegeten met mijn lief (na overigens ruim een uur treinvertraging), toen ff DWDD, daarna het persbericht gemaakt en vervolgens inderdaad heerlijk onderuitgezakt in bad gezeten.
Ik voelde me erg flex hoor, toenk ging slapen gistern

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...