donderdag, april 14, 2005

Ijzeren long

Vroeger ja, toen had ik die! Twee zelfs! Ondanx een jeugdig astma-achtergrondje voelde ik me sterk als een Jojo Buitenzorg: de hele wedstrijd draven, niets liever deed ik.
Nu, herstellende van een longontsteking, merk ik dat dat op dit moment ver buiten beeld is. In het kader van het herstel gisteren weer voorzichtig een partijtje zaalvoetbal geprobeerd maar manman, wat werd ik amechtig aan het eind. Lekker van achteruit spelen, passen en poorten ging geweldig, maar het normale loopwerk kon ik de laatste 20 minuten niet meer opbrengen.
T is een lange weg, die terugweg..

Geen opmerkingen:

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...