dinsdag, april 12, 2005

Kotmuziek

Gisteren weer een van de rockiest aller rollavonden meegemaakt.
Lief en ik besloten het fietsje te pakken en koers te zetten naar een schapenkot zo'n 7 kilometer buiten onze woonplaats.
aldaar, in het petieterige wolschuurtje, zou de repetitie plaatsvinden van de ons zeer bevriende exorcistische rockformatie SKINNY CO.
De mannen zijn bezig hun uitspattingen binnen kaders van een minuut of vier te gooien, zodat ze uiteindelijk op cd kunnen belanden.
Hondsblij was ik met de hommage die ik van de heren kreeg ("Begt, deze is voor jou: The Unhappy Husband"), ook mijn lief kreeg later nog een stevige beurt van SchreeuwCo en zijn mannen.
De vaardige handen van hypermuzikant Nielsch (jawel, diezelfde van Sack-0-woes en nog veertig andere bandjes) zorgden ervoor dat het er zelfs technisch gelikt uitzag.
Binnenkort he, dan krijg ik die cd in handen, dan zullen we eens wat zaaltjes bestoken! Westfriesland Plat, maar dan anders!
Skinny Co is on its way en u weet: de kolonne, eenmaal in beweging, kan niet worden gestopt!!

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...