maandag, april 11, 2005

Tegencampagne #1

Aangezien ik toch nog thuiszit vandaag (langzaam ebt de longonsteking weg, langzaam wordt de geest weer vrijer), heb ik vandaag de kans even langs de bieb te gaan om een gedrukt exemplaar te bemachtigen van de tekst van de europese grondwet.
Die wordt al verkocht als een compromis tussen de huidige europese leiders.
En laat ik in dat clubje nou net geen vertrouwen hebben! Laat ik nou vinden dat het huidig rechtse klimaat niet het goede is om thans een gezamenlijke grondwet in op te stellen. Laat ik nou vinden dat "een compromis tussen de EU-leiders" al genoeg zegt over het halfbakken residu wat daar dan uit gekomen is..
Laat ik dus hardstikke tegen zijn! en dus op 1 juni dito te willen stemmen!
Ik ga dus erg populistisch proberen jullie ook zover te krijgen, laten we hopen op betere tijden!
NEE tegen de GRONDWETEU!

Geen opmerkingen:

There's always hope - Tim Lewiston

There's always hope op IMDb (5,0)   There's always hope op Moviemeter (1,88) Gewoon een zoetsappig filmpje, maar dat kon deze kijker...