woensdag, april 20, 2005

deep end #2

Eindelijk, ik heppum. Gisteren met de middagpost gebracht: de nieuwe cd van de Noorse band Madrugada (spaanse term: het uur voordat het donker wordt).
hij zit onophoudelijk in het afspeellaatje; dreigend, onheilspellend, maar zelfs ook gospel.
Wat een stem, wat een heerlijke rock! dit is het einde!

En wat nog fijner is: neefje GJ belde afgelopen vrijdag dat ie voor de Melkweg stond, of ie voor mij ook even 3x kaartje Madrugada moest meenemen! YESWEL!! 17 mei, daags na mijn zoveelste verjaring, ga ik een van mijn lekkerste cadeautjes verzilveren!!

Geen opmerkingen:

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...