maandag, november 28, 2005

Dolgedraaid

Het laatste dubbeldrukke weekend heb ik nou wel achter de rug, vermoed ik.
Twee topdraaiavonden dit weekend. Vrijdag in Swaf onze eigen FF-avond, die liep als een tierelier. Zaterdag de laatste avond bij café Dada, dat de deuren gaat sluiten a.s. woensdag. Veel vrienden bezochten ons voor deze speciale laatste keer.
Tot vier uur doorgeknald, toen eerst op verzoek van de barman gestopt maar op verzoek van de portier weer doorgegaan (eerst "Never can say goodbye", ik vond m wel leuk....) waarop de zaal nog uitzinniger werd dan ie al was.

Verder had ik mijn draaiavonden omkleed met zowel voor- als achteraf een avondje film, je snapt dus dat ik blij was de beide ook nog eens ingeplande voetbalwedstrijden niet doorgingen.
Je zou bijna blij zijn je naar je werk mag, dat is hierbij vergeleken lekker rustig...

Eenmaal op adem kom ik weer volop bloggend terug...

Geen opmerkingen:

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...