maandag, december 19, 2005

Altijd prijs!

Nou ja, bíjna altijd.
Was gisteravond in het Kroegie, alwaar men een fraaie manier had gevonden om de platenkast wat te ruimen.
Een popquiz werd georganiseerd, tien/elf fragmenten van max. 10 seconden leidden- aangevuld met een open vraag- tot één invulformulier. Per formulier viel een pakket cd's te verdienen.
En daar zit ik maar mooi mee! Twintig ronden, ik heb nu ongeveer 60/70 verse ceedees op tafel liggen die ik allemaal moet gaan beluisteren en op waarde schatten.
En mijn platenkast had ook al zo weining speling....
In de totaalrangschikking niet de grootste winnaar, maar zes rondes nummer 1 en meerdere rondes nummer 2, ik doe nog lekker mee.
Zozeer zelfs dat bij de laatste ronde gemeld werd: "eerste was Begt, maar die krijgt niks meer want die heeft al genoeg".
Het valt allemaal nog wel mee met de hersenverweking, schat ik!!

Geen opmerkingen:

There's always hope - Tim Lewiston

There's always hope op IMDb (5,0)   There's always hope op Moviemeter (1,88) Gewoon een zoetsappig filmpje, maar dat kon deze kijker...