dinsdag, december 20, 2005

Een nieuwe wereld

Althans, voor mij. En dan nog ten dele. Maar goed: nieuw is het allemaal wel.

Begtje is bezig met, schriknie, een speurtocht naar een nieuwe mobiele telefoon. Kep er nu 1 die doet wat ie moet doen: bellen als ik dat wil en rinkelen als ik berinkeld wens te worden.

Echter, ik kom erachter dat ik nóg een gadget verlang in mijn leven, nl. de digitalisering van mijn agenda. Een tocht langs electronicaboeren leert mij dat handhelds en palmtops -ja, ach: de termen strooi ik er moeiteloos uit- om en nabij de 400 euro (nooit, nee nooit euri zeggen!) kosten.
En dat vink teveel.

Navraag leert mij dat de meeste telefoons tegenwoordig niet alleen uitklapbaar zijn, foto's maken, emailen, strippenkaarten verkopen en de plaat poetsen, maar dat ze ook nog eens bijna allemaal zijn voorzien van een agendafunctie. En die zou dan ook nog een compatible met outlook kunnen zijn (jaja, termen he!!).
Daar zoek ik nu dus naar. moet me nog even door wereldvreemde terminologie heenworstelen als unlocken, simcard vrijmaken, postpaid en weet ik wat nog meer, daarna ga ik eens de shops langs.
leer mij de mobiele wereld kennen

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ook Gij, Bertus? Ben ik dan de laatste die de mobiele telefoon puur gebruikt om mee te bellen en die sms-en al zelden gebruikt?

Maar vooruit, ik vergeef het je omdat je je uitspreekt tegen het woord euri.

begt zei

ja, je ziet dat ik langzamerhand om ga. maar ikvin mijn motivatie wel 100 % zuiver! ik zoek een toestel dat een extra functie bevat die ik wil gebruiken. en das heeeel wat anders dan die mensen die kunnen wippen en wappen zonder dat ze weten hoe dat moet...

Anoniem zei

Dat wappen heb ik geen kaas van gegeten en van wippen wist ik weer niet dat het met een mobieltje kon.

Los delincuentes (aka The Delinquents) - Rodrigo Moreno

Los Delincuentes op IMDb (6,7)   Los Delincuentes op Moviemeter (2,82) Première-avond gisteren, ik ging er eens de volle 3 uur voor zitten. ...