donderdag, september 16, 2004

Rats, kuch, bonen en de VI

Ik lach me een kriekje. Via via is er een of andere onverlaat aan mijn e-mailadres gekomen om mij een zeer bijzonder mailtje te sturen.
De pipo is een oud-militair en hij is goed bezig. Vindt ie! Hij schrijft uitgeverijen aan (zodoende ja, hoe vintie me anders?) om te vragen of zij uitgaven willen sturen naar zijn stichting zodat zij dat weer door kunnen zenden aan onze arme, gestresste jongens in Irak! BOEHAHAHA, of ik effe wat Voetbal Internationals wil opsturen naar die kortgeschoren mariniers. Het zal wel zijn omdat ze zo schietgraag zijn, dat ze daarom de VI lezen. Of dat ze zo graag scoren! Of dat ze zo doelgericht zijn! En daarmee de Irakezen helemaal van de mat spelen! Dat ze powerplay kunnen spelen en zeker na de thee overrompelend starten!
Opkuche, dienstklopper, en neem "onze jongens"mee: die horen thuis te zitten, iets nuttigs doen.
Ik zal ze wat VRIJ (!) Nederlands, Opzij's en Psychologie Magazine's sturen voor de goede orde: opdat ze wellicht echt kunnen lezen wat er in de maatschappij gebeurt.

Geen opmerkingen:

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...