dinsdag, september 14, 2004

Strip-tease

Daar ik zelf over enige ervaring in deze beschik, volg ik de zaak van de Britse "dwaze vaders" met de nodige belangstelling. Vorige week zat Superman op The London Eye, het grote reuzenrad langs de Theems. Nu staat al een dagje lang meneer Batman op een rigoreus richeltje van Buckingham Palace om aandacht te vragen voor de zaken van vaders die na een scheiding hun kinderen niet meer mogen zien.
Het is overigens ook mijn mening dat rechters te gemakkelijk de kinderen aan de vrouw toewijzen, tot zover mijn sympathie-verklaring.
Ik voorzie nog leuke acties van deze League of Extra-ordinary Gentlemen. Ik voorzie overal striphelden:
Spiderman op Tower Bridge, Roel Dijkstra op het nieuwe Wembley-stadion, Kuifje op the Houses of Parliament, Billy Turf op de universiteit van Cambridge, Michel Vaillant op Silverstone, Diabolik op St. Paul's Cathedral en de piraten van Asterix & Obelix op Trafalgar Square.
Vult u zelf de Nederlandse varianten aan.....

Geen opmerkingen:

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...