maandag, september 27, 2004

Spontaan

Goed voorbereid waren we natuurlijk, dat de binnenstad van Mokum een beeld zou geven van veel wandelende kantoorjassen en weinig rinkelende trams. X11 was echter al een drie kwartier eerder verrast: op mijn fietstocht naar het Hoornsche station, landingsplaats der vaderlandsche spoorwegen, kom ik altijd langs de lokale busverzameling van Connexion.
Normaliter om 07.28 uur een toonbeeld van bedrijvigheid. Vanmorgen: STIL! Het grote hek dicht: een dappere oranje-vlag van FNV aan de spijlen bevestigd.
Spontane solidariteit? Ik ben blij verrast! Elke daad, elke stap die leidt tot grotere problemen voor dit kabinet juich ik meeeeeeer dan van harte toe. Immers, de nadruk ligt op zijn voet, maar er is veel meer rondom Balkenende dat ernstig ziek is.
De bal begint te rollen, het tij begint te keren!

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...