maandag, oktober 10, 2005

Boyband











Het leek de Bijlmerramp wel.. Nee, beter:
Het leek goddomme wel een rockband! Nee: erger
Het leek godbetert op een boyband!!

Was dit "mijn" Skinny Co, gisteravond in 't Kroegie? Eerst drie keer goed luisteren: hier stond gewoon een band te musiceren, niet onverdienstelijk weliswaar maar totaal ontdaan van alle visuele gekte die ze zo bijzonder maakt.
Vijf mannen in witte pakken stonden daar een ruige versie van Take That uit te hangen. Of toch niet?
Plots een duet, waarbij gastzangerEsther krachtig en kleurig de toon zet voor een ommezwaai in de atmosfeer. Later: krolse Karla komt, met boa en glitterjurk, magere Cootje uitdagen in de meest bijzondere versie die ik ooit van "You really got me" hoorde.
voeg daaraan toe dat ook Arno VeDePe plots de vide bevolkte met zijn didgeridoo en u is de wetenschap: een optreden van Skinny Co is nooit gewoon een optreden.

Inderdaad, MIJN Skinny Co...

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat waren ze weer goed, de mannen van Skinny Co.Inderdaad, van alle opsmuk ontdaan maar het stond ze goed.

Anoniem zei

Zou G-Star de nieuwe sponsor van de mannen zijn?

begt zei

goed geraden, johnny. idd kwam deze kleding bij g-star vandaan (al had het net zo goed uit de voorraad van Schildersbedrijf Dol kunnen komen, toch??)

Anoniem zei

Inderdaad, dat had ook gekund. Al denk ik niet dat de schilderskleding van tegenwoordig zo sexy is... Zou de mannen op de steigers alleen maar afleiden met al die fluitende vrouwen. Wie weet wat voor druipers dat opleverd...

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...