donderdag, oktober 06, 2005

Hahahahahaha

heeft ie nu ook al verstand van marketing???

'God straft Unilever om 7 Sins’

De christelijke organisatie CFT (Christenen voor de waarheid) zegt dat de problemen van Unilever door goddelijk ingrijpen komen. CFT wil dat Unilever berouw toont over zijn reclamecampagne voor Magnum 7 Sins .
Volgens de organisatie is er een direct verband tussen de introductie van deze ijsjes in 2003 en de slechte prestaties van Unilever daarna, schrijft Zibb. 'Wij zijn God niet. Maar voor wie de Bijbel kent, is het duidelijk dat de keuze van Unilever niet een weg is die eerbied en respect toont voor Hem die alles geschapen heeft en de wereld in Zijn hand houdt. Als Unilever graag zou zien dat het beter gaat met het bedrijf, zoek dan uw heil niet in een nieuwe structuur of nieuwe bezuinigingen, maar erken dat u fout bent geweest met de campagne van Magnum 7 Sins.'
Unilever zoekt ook met andere campagnes de grens op, zoals met Axe, vindt CFT. 'Je zoekt iets dat aanspreekt, fascineert en prikkelt. Soms wijkt dat wat af van de geijkte paden', zegt een woordvoerder van Unilever in het Nederlands Dagblad. 'Wat je ook doet, er zijn altijd mensen die er meer of minder blij van worden.'

Bron: adformatie online..

4 opmerkingen:

Annelies zei

LOL, volgens mij in God een expert in marketing... de Bijbel is al jaren het bestverkochte boek! ;-)

Anoniem zei

@Annelies: En die campagne tegen het thema van de kinderboekenweek dan? Toch angst dat Harry Potter op den duur beter verkoopt? ;-)

Anoniem zei

Mijn God (euhm, figuurlijk gesproken), zouden we dan binnenkort Harry op zijn Nimbus 2000 boven de deur hebben hangen i.p.v. die andere knakker met zijn in het oog springende kruis?

Enne ... Christenen voor de Waarheid? Ook de waarheid is maar wat je er zelf van maakt hè.

begt zei

zo verdraagzaam zijn ze nou. terwijl er toch echt andere dingen in hun boek staan.
ik begrijp dat inmiddels dedavincicode de boekenverkoop van de bijbel nadert, dat wordt nog spannend..