maandag, oktober 24, 2005

Dolce far niente

Zoek dat marus op!
Gisteren was zo'n dag, zoals het hele weekend eigenlijk wel lekker "no-span" was.
Hoewel ik vrijdag nog moest werken, begon het donderdag al met een lekker etentje in Amsterdam. Vrijdag hadden we ook een etentje, een vriendin van Lief verjaarde en vierde dat in een ouderwetsche Herbergh aan het ijsselmeer. Knus samenzijn wel.
Zaterdag op mijn manier uitslapen (dat betekent dat ik iets over negenen opstond, terwijl ik dit weekend toch de kinderen niet had). Zaterdagavond waren we door een vriend genood eens ouderwetse Hollandsche Hachée te eten!! ZAAAlig, maar ietwat lastig toen ik aansluitend naar mijn disco-draaiavond moest. Om een uur of drie snachts stond mijn maag toch ietwat kronkelig te doen, zodat het concentreren op de muziek nog knap lastig werd.
En gisteren? NIKS! NAX! NOPPES! Niente (aha, darissie!). Uitslaap, bankhangen, wandelingetje, roti halen, bankhangen: wie doet je wat???
Nog een maandje, dan hebben we weer zo'n relaxweekend...

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...