vrijdag, oktober 21, 2005

Etentje

Iedereen kent dat wel, eens in de zoveel tijd een etentje met oud-collega's.
In mijn geval is het in zoverre bijzonder dat onze voormalige gezamenlijke werkgever niet meer bestaat, dus dat we gedwongen zijn louter in the past tense over ons werk te praten. Wel is het bedrijf tot twee keer toe overgegaan in een groter geheel, dus actueel mopperen kon nog net.
Iets leuks komt uit het etentje voort: de wens tot een reunie van oud-medewerkers te komen. Volgend jaar zou het bedrijf zijn 35e verjaardag vieren. al gauw wordt bij zulke gesprekken mijn kant op gekeken, waarscijnlijk om de domme combi van enthousiasme en het vermogen met adresbestanden om te gaan (en inderdaad, omdat ik het vier jaar geleden ook organiseerde).
Ik ga het echter heeeel anders opzetten, ik ga een media-experiment doen!!
Vandaag begin ik een aparte weblog, waarvan ik de url doormail aan de oud-collega's die gisteren aan tafel zaten. Moet een mix worden van oude verhalen, nieuwe ervaringen van medewerkers en uiteraard: het moet een uitnodigingenlijst opleveren voor een grote reuniërende borrel volgend jaar op of om 21 juni.
In een later stadium meld ik u de urrel!!

Geen opmerkingen:

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...