donderdag, november 22, 2007

Counting the days

Nog maar 18 dagen werken dit jaar!!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat klinkt niet erg alsof je het naar je zin hebt op het werk. Aftellen dus, voordat een nieuw jaar begint met heel veel nieuwe werkdagen.
Tijd voor een nieuwe baan?

begt zei

klopt. en dan nog maar een jaar of twintig!!

Anoniem zei

Ik neem je niet serieus hoor, maar zo ja:
Misschien een keer solliciteren op een baan die meer naar je hárt is? Filmcriticus voor de Volkskrant, leraar Nederlands, Geschiedenis, Maatschappijleer of nee, Catechese (weet jij In Ongeloof tenslotte veel over te vertellen) op Werenfridus.
Jono buigt zich na 15 jaar Waterhoofd nu ook om tot Meester van de Zesde Klas (oké, groep 8, maar je snapt me). En dat verdient een Hulde!

Anoniem zei

Zucht, voor mij nog 23 dagen voordat het jaar om is. Volgend jaar maar een nieuwe baan zoeken, eentje waarbij ik het meer naar mijn zin heb.

begt zei

zeker, herr m. een broer van mij doet dat ook terwijl er al drie in het onderwijs zitten/zaten.
maar ik vermaak me prima op mn nieuwe baan hoor, echter: ik ben ALTIJD liever vrij dan dat ik werk, hoe zeer mn werk ook leuk is.
Thuis en uit doe ik leukere dingen dan op mn werk, zo is t nu eenmaal!!

ik blijf voorlopig lekker naar Amsterdam noord reizen hoor, maar geniet er zeker van als ik vanaf de 19e zo'n anderhalve week in hoorn en op terschelling mag verblijven...

begt zei

@johnny: oei, dat klinkt heavy. ik weet ervan, je sprak erover.
hoop dat er iemand in onze kring voor jekan bemiddelen, dat er een leuke plek voor je in t verschiet ligt!!

Sun Children (aka Khorshid/The Sun) - Majid Majidi

Sun Children op IMDb (7,1)   Sun Children op Moviemeter (3,71) Deprimerende film, ondanks dat ie voortdurend naar het licht toe werkt. Natuu...