vrijdag, november 02, 2007

Ik zal je Madsen!

Ik lijk zowaar een nieuwe favoriete acteur te hebben. In ff n ruim n maand tijd zag ik 3 films met de deense topacteur Mads Mikkelsen. Twee waren weliswaar in het hem minder aanhangende humor-genre, maar gister zag ik "After the wedding", een fa bu leus drama.
Filmhuis-zaalmissers kun je immers altijd nog op dvd kijken, gisteren zaten lief en ik voor dit ingenieuze verhaal over een ontwikkelingswerker die terug wordt geroepen om een contract te kunnen tekenen voor een fonds dat zijn wezenopvang voor jaren uit de nood zal helpen. Al snel blijkt er meer..

Mijn lief in tranen, ik even sprakeloos: prachtfilm! En zoals mn liefje zei: jij een topacteur, ik een mooie man!!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Mads Mikkelsen? Da's bijna Michael Madsen.

begt zei

maar toch wel effe een ander genre, skattik!!

begt zei

enneh, zouwe we t niet omdraaien: michale madsen, das nog lang geen mads mikkelsen (oh ja, ook al in festen, dat vergeet ik bijna nog te noemen!!)

Sun Children (aka Khorshid/The Sun) - Majid Majidi

Sun Children op IMDb (7,1)   Sun Children op Moviemeter (3,71) Deprimerende film, ondanks dat ie voortdurend naar het licht toe werkt. Natuu...