donderdag, november 29, 2007

Music is my hot hot sex

Op een dag waarin ik ongetwijfeld zal moeten bezuren dat het gisteren zo gezellig was, moet muziek mij erdoorheen slepen.
Voetballen, nazitten, nog eens nazitten en bij thuiskomst nog even met mijn lief aan de babbel en de borrel: het zijn avonden die je alle energie geven om de volgende dag aan te kunnen.
En if not, dan heb ik nog altijd de heerlijke stuiterpunkpop van Rise Against of de zalig warrige pop van het Braziliaanse CSS (aan wie de titel ontleend is) om mij door de dag heen te trekken.
Gelukkig is dit een baan waarbij het geaccepteerd is om met koptelefoon en muziek op achter je pc door te kachelen, ik ga t wel redden vandaag!!!

(zelfs die aflopende fietsketting krijgt mijn gevoel niet terug vandaag!!)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Music is my hot hot sex, die komt op 3 bij mij.
Op 2: Fuckoff Is Not The Only Thing You Have To Show
En, met stip op 1: Let's Make Love And Listen To Death From Above.

Wat een ontzettend leuk optreden was dat zeg, op Lowlands dit jaar!

begt zei

zie je wel, hoe inspirerend muziek kan zijn??

(of hoefde ik jou dat nou niet te vertellen??

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...