maandag, november 05, 2007

Re-flex

En opnieuw deed ik m n weekend erg flex. geen draaiavonden, geen verjaardagen, geen specialties: nada. gewoon met mn dochters naar het meidenvoetbal, zondagmiddag een rondje wandelen, zondagavond een filmpje in t filmhuis (wel heftig trouwens): het was allemaal ultiem.

ultiem in de zin van de ideale voorbereiding op wat al snel komen gaat: onze verlate huwelijksreis die a.s. vrijdag van acquit gaat. weekje Florence, Siena en Verona en al wat dies toscaans meer zij.

eigenlijk hoef ik alleen de koffer nog maar vol te gooien. dat ga ik morgen dan maar s doen!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

...het zal tijd worden...maar natuurlijk wel dagelijks je blog bijhouden in het internetcafe...

begt zei

tja, of ik dáár zin in heb..

of..

of ik er dáár zin in heb..??

reken nergens op!

Sun Children (aka Khorshid/The Sun) - Majid Majidi

Sun Children op IMDb (7,1)   Sun Children op Moviemeter (3,71) Deprimerende film, ondanks dat ie voortdurend naar het licht toe werkt. Natuu...