maandag, november 19, 2007

Op richten

Zo, dermate kalm aangedaan dit weekend dat ik me weer volop in battle voel. Snipverkouden weliswaar, maar toch. Ben dan ook vol van plan weer ten aanval te gaan!
Waar zal ik mijn gifpijlen op gaan richten?
Op t Nederlands Elftal? Te makkelijk!
Op overleden Telegraaf Journalisten? Niks an weg..
Op de moeilijke week voor Balkenende? laat maar vallen, zou ik zeggen
Op de fijne muzikale draaiavond van komend weekend?
op de openstaande vrijwilligerstaken?

U ziet, ik moet de kruisboog weer alle kanten op dirigeren, hoop dat u daar weer van kunt gaan genieten.

Mocht u willen nágenieten, ziehier rechts en klik op de gallery, daarop nu ook italiaanse foto's !1

Geen opmerkingen:

Sun Children (aka Khorshid/The Sun) - Majid Majidi

Sun Children op IMDb (7,1)   Sun Children op Moviemeter (3,71) Deprimerende film, ondanks dat ie voortdurend naar het licht toe werkt. Natuu...