donderdag, juni 24, 2004

Scenario

Alles liep gisteravond weer anders dan ik het in gedachten had. Hadden we gerekend op een storm en zouden we dus tijdig terugtreinen uit Amsterdam, bleek het mee te vallen.
Dus: eerst met collega Onno lekker op de Nieuwmarkt gedronken bij the Cotton Club, vervolgens bij hem thuis de Suri-sfeer nog even lekker doorgetrokken door een toko leeg te eten.
Daarna kwamen we in zo'n lekker herkenbaar klein Jordaan-cafeetje terecht dat mudvol zat met intellectuele voetbalsupporters. Normaal is Festina Lente een beetje poëtisch café en komen er veel media-typen (gisteravond o.a. een highfivende Wouter Kurpershoek die gelukkig zijn serieuze journalistieke imago net zo makkelijk opzij zet als andere Orangisten), gisteren was het net als in de rest van Nederland een "Schade Deutschland" joelende menigte. Uitgelaten, vrolijk en alcoholisch: dat scenario had ik vooraf niet voor mezelf geschetst gisteren. Maar toch, lezers, heb ik me er maar makkelijk aan overgegeven.

Geen opmerkingen:

Los delincuentes (aka The Delinquents) - Rodrigo Moreno

Los Delincuentes op IMDb (6,7)   Los Delincuentes op Moviemeter (2,82) Première-avond gisteren, ik ging er eens de volle 3 uur voor zitten. ...