Ok, ietwat cryptisch. Uitleg: kent u de campagnes van luchtvaartprijsbreker Easyjet? Die focust zich heel erg op de KLM in haar advertenties. Laatstelijk een tweekleurenprint waarbij in de ene helft KLM in huiskleur blauw en in de andere helft in oranje (huiskleur Easyjet) de letters NOP stonden. Dit om het giga-prijsverschil tussen de 2 te accentueren.
Daaraan moest ik denken toen ik las dat de KLM aan gayvertising gaat doen: ze richt zich op de prijsbewuste italiaanse homo-man. Die moet naar Amsterdam, ahum, getrokken worden middels banners op de site www.gay.it.
Emancipatoir, dat zeker.
Ik zie nu de plagerige advertenties al voor me: in dezelfde opmaak staan nu in de rechterhelft weer de letters KLM, in de linkerhelft staat HIJ in italie-blauw.
dinsdag, juni 22, 2004
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Opa Cor - Martin van Waardenberg en Peter Verhage
Opa Cor op IMDb (5,8) Opa Cor op Moviemeter (2,78) Opa Cor op WIkipedia Na zijn spraakmakende theatershows met Wilfried de Jong is Martin v...

-
Hard Truths op IMDb (7,3) Hard Truths op Moviemeter (3,83) Voordat ik gisteren de zaal betrad toch eerst nog even opgezocht welke films va...
-
American Fiction op IMDb (7,5) American Fiction op Moviemeter (3,56) American Fiction op Wikipedia Wat een heerlijke film! Niet alleen doo...
-
Krachtige film , met een jeugdige powervrouw in de hoofdrol. Hoewel de film uitermate Italiaans aandoet, is het toch echt een Franse film. C...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten