Ok, ietwat cryptisch. Uitleg: kent u de campagnes van luchtvaartprijsbreker Easyjet? Die focust zich heel erg op de KLM in haar advertenties. Laatstelijk een tweekleurenprint waarbij in de ene helft KLM in huiskleur blauw en in de andere helft in oranje (huiskleur Easyjet) de letters NOP stonden. Dit om het giga-prijsverschil tussen de 2 te accentueren.
Daaraan moest ik denken toen ik las dat de KLM aan gayvertising gaat doen: ze richt zich op de prijsbewuste italiaanse homo-man. Die moet naar Amsterdam, ahum, getrokken worden middels banners op de site www.gay.it.
Emancipatoir, dat zeker.
Ik zie nu de plagerige advertenties al voor me: in dezelfde opmaak staan nu in de rechterhelft weer de letters KLM, in de linkerhelft staat HIJ in italie-blauw.
dinsdag, juni 22, 2004
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Detroit - Kathryn Bigelow
Detroit op IMDb (7,3) Detroit op Moviemeter (3,36) Nog even heftig als de eerste keer dat ik deze film zag. Goed om deze nog een keer opni...
-
de verkiezingen van gisteren tonen aan dat ons land zichzelf definitief de vernieling in heeft geholpen. de gespletenheid is dermate groot d...
-
The Zone of Interest op IMDb (7,9) The Zone of Interest op Moviemeter (3,68) Deur in huis: wat Glazer hier neerzet, is fenomenaal. Nee, d...
-
Poor things op IMDb (8,4) Poor Things op Moviemeter (4,10) De eerste de beste kans na mijn vakantie aangegrepen om deze te gaan zien. Ben ...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten