vrijdag, juni 04, 2004

Financiën, the sequel

Vanmorgen bleek dat ik gelijk had met mijn eerdere opmerkingen over financiëel ongeluk. Het blijkt dat het NIBUD constateert dat heeeeeel veel Nederlanders dat hebben, dat ze niet weten waar hun geld blijft. En ik zeg eerlijk dat ik dat nog niet eerder in deze mate gehad heb: salaris niet slecht, ik schnabbel erop los maar toch kan ik het niet bolronden! En dat komt in mijn geval door iets anders dan de euro, maar ik kan me toch niet losmaken van het feit dat veel mensen de combi hogere prijzen en steeds hogere overheidsbezuinigingen op een gegeven moment niet meer trekken.
Gisteren heb ik, na een pauze van zo'n twee maanden, eindelijk weer twee cartidges kunnen kopen voor mijn printer: het vakantiegeld is immers binnen. Dan koop ik er gewoon twee klonen voor (HP zelf is sowieso niet te betalen) maar ook bij de Hema en de lokale kantoorboekhandel ben ik voor twee van die patronen samen gewoon 50 euro kwijt! Da's meer dan honderdentien vroegere pietermannen!
En ik weet dat u zegt dat een printer niet bij levensonderhoud hoort, maar dat is tegenwoordig een discutabele opmerking.

Geen opmerkingen:

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...