zaterdag, juni 05, 2004

Helden #1

Ik werk op een leuke plek, midden in het centrum van Amsterdam. Om die reden loop ik ook een grote kans om daar grotere en minder grote en oudere of minder oudere helden tegen het lijf te lopen.
Met Peter te Bos, de oud zanger van Claw Boys Claw en thans succesvol industrieel vormgever, zit ik vaak in het wonderlijke cafe Het Loosje, alwaar op terras ook vaak ex-Fatal Flower en Shine-zanger Richard Janssen zit bij te komen.
Gisteren kwam ik een man tegen waarbij ik meteen gezicht en naam kon bijeenbrengen, maar niet meer de naam van de band boven water kreeg. Allard Jolles is zijn naam, hij zat toendertijd in het in rangorde derde bandje van Amsterdam (zie hierboven) en had een hit met "Streetwise". Wel weet ik dat ze live ontzettend lekker loos(je) gingen.
Ik kom er niet op en ook het popinstituut geeft geen opheldering. Hier kom ik dus op terug!

Geen opmerkingen:

Los delincuentes (aka The Delinquents) - Rodrigo Moreno

Los Delincuentes op IMDb (6,7)   Los Delincuentes op Moviemeter (2,82) Première-avond gisteren, ik ging er eens de volle 3 uur voor zitten. ...