maandag, oktober 25, 2004

"AF!! gelasten"

kwam dat effe mooi uit! alle voetbal afgelast gisteren en ik wist het niet. Lag zaterdagnacht tegen vijven in t mandje en werd omstreeks elven twee keer achter elkaar wakker gebeld door familie die een iets beter ritme blijken te hebben.
Kalmpies aan de voetbaltas gepakt, om een uur of kwart over een rustig op de fiets naar het naastgelegen dorpie om daar een lekker potje de dufheid uit het hoofd te spelen. "zou je niet effe bellen?" zei mijn lief. "Bij ons gaat het AL TIJD door", was mijn repliek.
Rustig karrend op mijn overjarige fiets, dwars door Hoorns meest tot suicide dwingende woonwijk, kwam ik via de achterkant bij het voetbalterrein aan. AIAI, wat leeg! Hoewel, er staan wel auto's. Oh nee, het hek dicht!
Begt kon naar huis en moest de opfrissing dus van het fietstochtje van kwartiertje heen-kwartiertje terug hebben.
Is niet meer mis gegaan die dag: op de bank een filmpie, later n stukkie wandelen, des avonds ook nog effe naar de film, om elf uur crypto-end naar bed.
BEGT IS FIT! TIGHT FIT!! Geen spierpijn vanmorgen, geen tegenstribbelende rug: het wordt blijkbaar tijd om met voetballen te kappen...

Geen opmerkingen:

Simple Minds: Everything is Possible - Joss Crowley

Simple MInds: Everything is possible op IMDb (8,0)   Simple Minds: Everything is possible op Moviemeter (3,30) Een 8,0 op IMDb. Dat is echt ...