woensdag, oktober 27, 2004

Gaaaaaaaaaaaaaaap

Nee, niet omdak nou zo nodig sexy gevonden wil worden (jazeker: er was weer een wetenschapper nuttig bezig! Onderzoek wijst uit dat gapen geil is!), nee, bovenstaande titel kent elders zijn oorsprong.

Heb net een gesprek met mijn collega van de salarisadministratie gehad: t ging over pensioengat! En dan praat je opeens over bijzonder partnerpensioen, overheveling, dubbele aftrek-truc, middelloon en eindloon, bijverzekeren en franchise-bedragen.
Collega Theo is een dapper mens, hij deed bijzonder welwillend zijn pogingen om mij het te doen begrijpen.
Ik heb het idee dat het normaal aan mijn iq niet schort, maar je moet welhaast professor zijn om dit allemaal te vatten.
Wat te doen? eerst maar eens een paar jaar doorwerken..

Geen opmerkingen:

Los delincuentes (aka The Delinquents) - Rodrigo Moreno

Los Delincuentes op IMDb (6,7)   Los Delincuentes op Moviemeter (2,82) Première-avond gisteren, ik ging er eens de volle 3 uur voor zitten. ...