maandag, oktober 04, 2004

Dwaas

Net vergadering gehad. Sindsdien moet ik aan Wim de Bie denken. Van zijn onvolprezen " De Bie zingt":

Werken voor een baas
is beschamend, dom en dwaas

Geen opmerkingen:

À pied d'oeuvre (aka At work) - Valèrie Donzelli

A pied d'oeuvre op IMDb (6,7)   A pied d'oeuvre op Moviemeter (nog geen waardering gemeten) A pied d'oeuvre op Wikipedia Afgelop...