woensdag, september 21, 2005

Drempelvrij

Scapino-webwinkel drempelvrij

Scapino is een site gestart die toegankelijk is verklaard voor iedereen, inclusief gehandicapten. Scapino is daarmee de eerste toegankelijke webwinkel in Nederland die het Waarmerk drempelvrij.nl mag dragen.
Het waarmerk is het kwaliteitsmerk in Nederland dat wordt toegekend aan websites die conform de richtlijnen van stichting Waarmerk drempelvrij.nl werken. Bij de inrichting van de nieuwe webwinkel is nadrukkelijk gekeken naar de toegankelijkheid ervan. De stichting heeft als doelstelling de toegankelijkheid van Nederlandse websites te bevorderen voor iedereen, inclusief mensen met een functiebeperking en senioren.
Met de toegankelijkheid van Scapino wordt een nieuwe stap gezet naar een toegankelijk internet. Tot nu toe leverden webwinkels grote problemen op voor mensen met een functiebeperking.


Ik dacht al, wie zit er nu toch de hele tijd tegen de drempel van mijn website aan te bonken. Tis die gehandicapte die niet naar binnen kan. Ik wil ook een waarmerk!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik hoorde ook al wat...

begt zei

ik heb nu het geluid uit gezet, dan heb ik geen last meer van ze!!

La Chimera - Alice Rohrwacher

La Chimera op IMDb (7,3) La Chimera op Moviemeter (3,60) We Lastige film, er wordt aardig wat inlevingsvermogen van de kijker gevraagd. Maar...