donderdag, september 15, 2005

Merchandising


T gaat wel erg ver allemaal.
aangenaam verrast deze week door de fraaie postercampagne van City FM. Vooral de versie met "a lad insane" David Bowie vind ik fraai.
Weet je wat, dacht ik, ik ga eens bij de adverteerder vragen of die poster te verkrijgen is. tikkik de url in, zie ik een hele aankondiging "bestel de poster". Fijn, denk ik, blijk je er gewoon een tientje voor te moeten betalen, onder het mom "verzendkosten".
Lijkt me rijkelijk veel. Dan moet ik het dus maar met deze afbeelding doen...

2 opmerkingen:

justathought zei

Zat me eigenlijk af te vragen wanneer de eerste studenten de abri's leeg kwamen halen op het nieuws.

begt zei

studenten die bowie nog kennen??

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...