vrijdag, september 23, 2005

Specifieke beschouwingen

Zo algemeen vond ik ze niet, die beschouwingen in de tweede kamer. kort gezegd ging het eigenlijk maar over één ding: geld!
Dat het kabinet de laatste jaren niet anders kán dan daarover praten, dat wisten we al. Niet voor niets praat ik in dit decennium altijd over econocratie ipv de demo-vorm.

Wat me echter enorm tegenvalt, is dat niemand van de oppositie andere zaken oprakelt. In plaats van alleen maar mee te gaan in de koopkrachtkwebbeltjes, zou men eens moeten zeggen dat deze miljoenennota een visie op milieu-denken ontbeert (terwijl er toch mondiaal het een en ander aan de hand is), dat er zo goed als niets cultureels in de miljoenennota staat (oh ja, meer geld voor topsport).

zijn wij nu echt geestelijk zo arm in dit land? Draait het dan zowel bij regering als bij tegenstanders alleen nog maar om de muntjes?
Ik baal ervan dat Darwin ook hierin gelijk dreigt te krijgen..

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...