donderdag, september 29, 2005

Quotes #1

Ik ben gek op quotes. Heb altijd de neiging om fraaie zinnen die ik lees of hoor ergens op te schrijven. Maakt dan niet uit of ik het in een liedje hoor of dat het een uitspraak is die uit het journaal komt, voor mij blijft zo'n "quote vd dag" altijd lang hangen.

Zolang ik nog niet weet hoe ik ergens op deze site een apart vakje kan maken om quotes op te dumpen zalk er zo af en toe eentje hier neerzetten. Doel is daarbij aan te geven hoe de vlag een beetje hangt bij me die dag! Reagenten zijn welkom!

Vanmorgen zat ik in de trein te pretpunken toen ik stuiterde op onderstaande zinnetjes. Met het weekend voor de boeg moge dit duidelijk zijn.

"They tell me I should act my age.
What's my age again?"


(Blink 182, What's my age again")

3 opmerkingen:

Annelies zei

18? ;-)

begt zei

in mijn hoofd ja, maar de rest werkt niet zo mee..

Anoniem zei

great blog If you are the type to update your blog regulary, then you have gained one daily reader in me today. keep up the super work.

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...