vrijdag, september 02, 2005

Vastigheid

Zo, eindelijk weer "vaste grond onder de voeten", als iemand de metafoor begrijpt. NA bijna een week van beroerd, belabberd, bescheten en benepen lijk ik er een beetje boven op.
Heb een fijn voorschotje genomen op de nieuwe ziektenkostenregeling, ik zit voorlopig zo vol chemische troep dat ik na nieuwjaar mijn eigen risico niet snel zal aanroepen.
Ik raad het niemand aan, een maag/darminfectie, maar het enige voordeel is dat ik me ten flinken dele gezuiverd voel.
Drink al bijna een week geen biertjes (was toch al t plan, maar werd nu enigszins versneld), drink al een week geen koffie, eet louter toastjes met boter en soepen of bouillons: de enige weg naar succes om dit gemene zomervirus terug te sturen naar waar het hoort, in the gutter!!

Ik hoop mijn plichten weer te kunnen voldoen!!

Geen opmerkingen:

There's always hope - Tim Lewiston

There's always hope op IMDb (5,0)   There's always hope op Moviemeter (1,88) Gewoon een zoetsappig filmpje, maar dat kon deze kijker...