nou nog zo'n panel voor hun eigen programma's, dan komt t allemaal goed..
Talpa weigert slechte spotjes
Een panel van kijkers gaat bij Talpa beoordelen of een commercial goed genoeg is. Zo niet, dan zendt Talpa ‘m niet uit.
Talpa maakt hierbij gebruik van opinieonderzoeker Maurice de Hond die het spotje naar een groep kijkers uit zijn bestand stuurt, zo meldt Het Parool.
Talpa heeft al een spotje geweigerd van een middel tegen voetschimmel (‘Schimpie’). ‘Ik kan nog wel een paar spotjes bedenken die wij niet zullen uitzenden. Sommige zijn zonder enige passie gemaakt', aldus commercieel directeur Ton Rozestraten.
Talpa wil de kijkdichtheid van de reclameblokken verhogen. Volgens directeur Frans Blanchard van de Vea is het niet eerder gebeurd dat zenders spotjes weigeren vanwege de kwaliteit.
maandag, september 19, 2005
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Detroit - Kathryn Bigelow
Detroit op IMDb (7,3) Detroit op Moviemeter (3,36) Nog even heftig als de eerste keer dat ik deze film zag. Goed om deze nog een keer opni...
-
de verkiezingen van gisteren tonen aan dat ons land zichzelf definitief de vernieling in heeft geholpen. de gespletenheid is dermate groot d...
-
The Zone of Interest op IMDb (7,9) The Zone of Interest op Moviemeter (3,68) Deur in huis: wat Glazer hier neerzet, is fenomenaal. Nee, d...
-
Poor things op IMDb (8,4) Poor Things op Moviemeter (4,10) De eerste de beste kans na mijn vakantie aangegrepen om deze te gaan zien. Ben ...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten