woensdag, maart 22, 2006

Autori-tijd

Degenen die hier regelmatig komen, degenen die me persoonlijk kennen, die weten van mijn hypersentitieve reactie op "autoriteit".

Ik was dan ook erg benieuwd naar mijn eigen opstelling gisteravond: we hadden een gesprek met onze burgemeester. Dit nav een akkefietje dat we met extreemrechtselingen hadden gehad bij de organisatie van een festival.
Toendertijd werd het feestje gecancelled wegens dreiging van verstoring van de openbare orde.
De burrie echter meldde toen al in de pers dat hij vond dat hij wel garant moest staan dat extreme geluiden (lynx of rechts) in zijn gemeente gehoord moesten kunnen worden, als het maar bij laten horen bleef.

En gisteravond ging het dus over "hoe nu verder". Ik moet eerlijk zeggen: ik geloof de man! Volstrekt neutraal meldde hij ons, na te hebben aangehoord, dat hij ook al een gesprek met de Nationale Alliantie had gehad. Lichaamstaal verried alles, wat mij betreft.

Hij liet het aan ons om nu te zorgen voor een kundig vervolg en beloofde ons aanspreekbaar te zijn voor de nodige "punten van orde".
AFA-westfriesland kan tevreden zijn!

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...