maandag, maart 13, 2006

Schoonpa-ling

Mijn schoonpa en ik delen iets. Wij delen een passie voor muziek. Meer bijzonder nog: wij delen een passie voor zware muziek.

Vorige week had ik m aan de lijn of ik Eels kende. "jaja" bevestigde ik, "vier platen van". Of ik de nieuwe ook al had. Ook die bevestigde ik, maar ixat mis: er bleek een nog nieuwere te zijn.
Sombermans Mark Everett bleek ook af en toe een sigaartje te willen roken en ging daarom een samenwerkingsverband aan met een heus orkest. "Eels with strings: live at Town Hall" is daarvan het resultaat: van t weekend lag ie (aangekondigd weliswaar, maar toch een heerlijke verrassing) in mijn brievendeur!

Dit zijn pas arbeidsvitaminen! Lekker zwartgallig achter je peeceetje, ik ben weer helemaal in evenwicht!

2 opmerkingen:

Peter te Riele zei

(H)eel mooi evenwicht
zo'nschoon schoonpa-ling
gladde jongens in de touwen
in levende lijve in het gemeentehuis
daar zit nog eens muziek in.
Geniet ervan!

Peter

begt zei

was jij daar ook? in het gemeentehuis, bedoel ik dan!
en hoe wist jij dat hij hij was??
onderwijzers onder elkaar?

ik blijf me verbazen over de conXies om me heen...

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...