woensdag, maart 01, 2006

Everyday I love you less and less

Zo erg als het in de krant stond, is het bij mij allemaal niet maar ik moest toch af en toe wel gniffelend toegeven dat ik iets herkende in het volx-artikel over werknemers die verregaande ruzie hebben met hun baas.
Ik ben niet op dát niveau beland, maar ik mag wel zeggen dat ik wel eens soepeler gewerkt heb met mensen.
wil je jez11 iets beter voelen? ga dan eens kijken hoe slecht sommigen het hebben...

NB: en natuurlijk, de titel van dit verhaaltje is een hommage aan de band diek vanavond ga bekijken!! Nu al zinnin, maar eerst even werken.

Geen opmerkingen:

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...