vrijdag, maart 17, 2006

Wakker

U zult denken, wat is begtje toch al vroeg aanwezig op zijn vrije dag.
dat komt zo: eerst lag ik weer eens ouderwets wakker van een gesprek op mijn werk gisteren. daarover maar niet uitweiden, tis weekend tenslotte.

Daarnaast zag ik er als een berg tegenop om een technische klus te klaren die ik nu alvast achter de rug heb! De CV-ketel bijvullen.
Koud kunsie (letterlijk), hoor ik u zeggen. Nou, voor mij niet hoor. Eerst de temperatuur omlaag brengen in huis, alle radiatoren openzetten, ketel uitzetten, slang ontluchten en hopla, gieten maar.
Zoveel technische acties achtereen, dat is voor een alfaatje als begt een boel denkwerk!!
Maar: met blijdschap geef ik kennis van het welslagen van deze operatie. Sterker nog: ik ga het straks nog s doen! Zodra de boel op warmte is, ga ik de zaak ontluchten en vervolgens nog eens bijvullen tot de gewenste stand!

Dit achter de rug hebbende, is het klaarmaken van de belastingaangifte strax een ijskoud kunstje.....

2 opmerkingen:

Peter te Riele zei

Leuker kunnen we het niet maken.

Peter te Riele zei

Leuker kunnen we het niet maken.

There's always hope - Tim Lewiston

There's always hope op IMDb (5,0)   There's always hope op Moviemeter (1,88) Gewoon een zoetsappig filmpje, maar dat kon deze kijker...