vrijdag, maart 10, 2006

Dubio

Ben niet zo van Giphart. Niet zo van boek en eigenlijk ook niet zo erg van zn films.

Maar ja, of ik zn nieuwe ga kijken, daar twijfel ik nog over: ik vinner wel erg leuk namelijk...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ook...

Anoniem zei

vinner ook leuk maar ruk liever op een plaatje van haar dan dat ik naar dat gedrocht van een fillum ga.

À pied d'oeuvre (aka At work) - Valèrie Donzelli

A pied d'oeuvre op IMDb (6,7)   A pied d'oeuvre op Moviemeter (nog geen waardering gemeten) A pied d'oeuvre op Wikipedia Afgelop...