dinsdag, augustus 07, 2007

Belofte maakt winst

Om toch een beetjevakantiegevoel te krijgen, gisteren met het hele gezin het zwembad ingedoken. let wel: pas ná het schilderen, ná het demonteren van oude meubeltjes en planken etcetera, pas ná de werkdag van mijn lief.
aanvankelijk stribbelde ik tegen (niet voor niets is mijn alter ego de zelfgecreëerde stripheld Mannetje Sputter!), ik zag mijn vaste eerste maandag van de maand in gevaar komen.
Echter, na zo'n tweeenhalf uur rondjes gezwommen te hebben, als klimpaal te hebben gefungeerd voor de jongste twee, als razende roeland door de glijbaan heen te zijn gesjeesd, mocht ik weg.

Op naar t kroegie, maar pas nadat ik mn dochters had beloofd te gaan winnen: "Pap, je moet wel een beker winnen vanavond!"
Ok, bij de maandelijkse conXie-popquiz win je geen beker maar een lekker biertje, maar reken maar dat ie smaakte...nog nooit met zoveel afstand nummer 1 geweest! kennelijk had eenieders muzikale smaak vakantie genomen en profiteerde ik volop van mijn hyperactiviteiteit deze dagen: quaz op scherp voor de quiz!
eens in de zoveel maanden moet ik ook bij de eerste twee zitten, maar het zoet der overwinning van gisteren proefk nu nog door mijn koffie heen!!

2 opmerkingen:

FROMMEL zei

er waren wegens vakantietijd 2 deelnemers ;-)

begt zei

ja, t was erg gezellig met meneer meijer!!

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...