donderdag, augustus 09, 2007

Klusserderklus

Mijn lief heeft een nieuw tv-format voor me bedacht: Jippie, mijn man blijkt onverwacht toch een klusser.
Drie kamers gestript, gereinigd en vervolgens geverfd. Reeds zes verschillende ikea-makelaardijen in elkaar geflanst, zometeen ga ik verder met nummer zeven en dan wachten dit weekend nummer acht en negen nog.
daarnaast opperde ik mijn lief dat ik wellicht morgen nog de hal ga witten, dat vanille-vuile kleurtje dat er nu op zit stamt nog uit de vorige eeuw.
Mijn enige vakantie-uitstapjes waren de bijkans dagelijkse ritjes naar vakantiepark "Holland Collect", een schitterend kliko-park met allerlei varianten containers waar je je ogen uit kijkt. Ik voelde me een ware Frans Bromet in mijn inschaling hoe ver- en wegwerpelijk Nederland geworden is.

Nog een paar dagen tot mijn nieuwe baan begint, ik kan nie anders zeggen dan dat ik me therapeutisch door mijn vakantiedagen heb geklust...

Geen opmerkingen:

Los delincuentes (aka The Delinquents) - Rodrigo Moreno

Los Delincuentes op IMDb (6,7)   Los Delincuentes op Moviemeter (2,82) Première-avond gisteren, ik ging er eens de volle 3 uur voor zitten. ...