vrijdag, augustus 03, 2007

Opmars der digitalen

Yep, bullit through church! Gisteren twee loeiers van megagrote joekels van extreemruime harde schijven besteld (zozo, superlatieven genoeg?).
Na de levering de programmatuur op de pc zetten en dan kan ik beginnen met de digitalisering van mijn complete cd-verzameling: lekker, ik kom de winteravonden wel door (en wellicht nog een stukje herfst zelfs).
Vanaf dan een simpele play-versie aanklikken, de doosjes naar zolder en ik heb wéér een stukje meer ruimte in de woonkamer.

Ondanks de aanstaande kritiek van vinyl- en zelfs schijf-verdedigers ben ik blij met het vooruitzicht. Gemak dient Begt!!

1 opmerking:

FROMMEL zei

een groot deel van die schijfjes mag je ook hier stallen hoor.

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...