woensdag, augustus 22, 2007

Knel

ik kom n btje in de knel met mn tijd: maak lange dagen op mn nieuwe werk, maar moet og veel doen aan vrijwillige taken. veel voorbereiding voor de Hoornse filmdagen, zaterdag moet er een djkoffer klaar zijn voor een bruiloft, volgende week heb ik weer friday's fabulous en er staan nog zo'n 30 ongelezen mails thuis.

daarom was t des te dapperder dat ik dat gisteren allemaal liet voor wat het was: we hadden voor t eeerst sinds lang weer een avond met zn twee op de bank. Filmpje, beetje nieuwssurfen en elkaar bijpraten. Opgeladen genoeg, vanavond werk in aan de opdrachten!!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

.....jij als duizendpoot moet de arm uit de mouw steken, maar kijk uit neem niet teveel hooi op je vork....

begt zei

ik doe mijn uiterste best daarin. soms lukt dat , zoals gisteravond.
maar goed: vanavond eerst maar eens beginnen met hooien, dan komt t vast goed..

Anoniem zei

tsja en als het fout gaat, wie of wat wordt het kind van de rekening?

begt zei

tis GOED gegaan. vanavond nog maar een paar puntjes oppakken, dan komt t vanzelf goed!! ik ben een veelpoot!

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...