Het is zover, Nederland is definitief cultureel naar de klote. Gisteren in t Mediapark in Hilversum werden allahbetert de Willem Duys-vijver, de Mies BOuwman Boulevard en de JoostdenDraaijer-rothonde geopend.
Heldenverering op z'n hollands...
Reeds in de jaren 80 zag een vernieuwend visionair het verschijnsel aankomen dat de tv sterren de nieuwe staatslieden waren: het Willy Dobbe-Plantsoen was geboren en zou in elke aflevering van "Op zoek naar jolanda" een belangrijke rol spelen.
What's next??
5 opmerkingen:
In het kader van Hoorn 650 jaar heb ik horen fluisteren dat er medio oktober er een Bert Laan Boulevard komt......!!
ik zou het al doen voor een Bert-Laan, een hele boulevard is een tikkie overdreven!
Of Begt-weg, maar dan wel pas als je onsterflijk bent geworden.
Ja sorry hoor, maar een rotonde, een ronddraaiweg, die Den Draaijer heet, dat bezit toch een onwereldse poëtische schoonheid?
dat dan weer wel.
komt er nu ook een Jos-Brink?
Een reactie posten